hallo ik heb een sculpfun s30 pro 11 w
de laser deed het eerst goed en begon opeens heel zwak te branden als ik hem op 20 procent zet of 100 procent hij brand het zelfde ik ben een beginneling heb hem net een maand in gebruik mijn engels is heel slecht en kom hier niet uit wie kan mij helpen met vr gr harry
Is de lens die je laserstraal bundelt schoon en niet kapot? Staat hij op de juiste positie om goed scherp te stellen?
ik heb er een nieuwe lens ingedaan maar bleef de zelfde resultaat houden en hoe kun je hem op de juiste positie zetten vr gr harry
Ik heb een xTool laser, dus ik kan je helaas niet vertellen hoe de lenspositie eruitziet met jouw sculpfun. Tot nu toe heb ik alleen gelezen over het probleem dat de laser niet meer zuiver graveert en de prestaties verminderd zijn. Dit is wat ik uit je bericht opmaakte, omdat je laser hetzelfde beeld lijkt te produceren bij 20% en 100% vermogen. De oplossing die ik tot nu toe heb gevonden is meestal hetzelfde, de kop waar de lens in zit en/of de lens zelf is vuil, verkeerd om of scheef geïnstalleerd.
Ik heb wel een filmpje van wat hij doet maar moet even kijken hoe ik het hier op krijg ben niet zo handig met computer maar ga het proberen maar word later op de avond ga mijn best doen gr Harry
This page includes a lot of information about the Sculpfun lasers: https://diode-laser-wiki.com/ You can translate all the pages to Dutch using Google translator:
This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.