No puedo enlasar la liciencia que compre ( I can't enclose the license I bought )

Hola
Buenas noche
Compre liciencia para maquina laser diodo y me compre maquina Co2 100w y quiero usar el programa , como lo puedo hacer

Hello
Good night
I bought a license for a diode laser machine and I bought a 100w Co2 machine and I want to use the program, how can I do it

Thank you for supporting LightBurn. :slight_smile: We do offer a way for you to add support for your maquina C02 100w Ruida here:

entonces no me sirve la licencia que compre??

So the license I bought doesn’t work for me?

Your license for the diode setup (GCode key) is good. You add additional support (DSP support) to what you already have. You need to copy and paste your current key to purchase this additional support, so you will want to have that ready. When you visit the link I provided, you should find the following information (Please read all on that page):

If you started with a GCode or Galvo device and now want to use a DSP controller, the DSP upgrade adds DSP devices to your license key. Once purchased, your version of LightBurn will support DSP controllers in addition to the devices already supported.


Su licencia para la configuración de diodos (clave GCode) es válida. Agrega soporte adicional (soporte DSP) a lo que ya tiene. Debe copiar y pegar su clave actual para comprar este soporte adicional, por lo que querrá tenerlo listo. Cuando visite el enlace que proporcioné, debe encontrar la siguiente información (lea todo en esa página):

Si comenzó con un dispositivo GCode o Galvo y ahora quiere usar un controlador DSP, la actualización de DSP agrega dispositivos DSP a su clave de licencia. Una vez adquirida, su versión de LightBurn admitirá controladores DSP además de los dispositivos ya admitidos.

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.