Non reconnaissance de la machine à graver

Bonjour,
Je suis tous nouveau sur le forum et je n’arrive pas à configurer mon laser avec le logiciel. LigthBurn ne la reconnais pas. j’utilise **3000MW USB Laser Graveur Gravure Machine Imprimant acheter chez CDiscount.
Existe-t-il des pilotes spécifiques ? dois-je utiliser une machine généric et avec quels réglages ?
D’adance merci

Hello,
I am all new to the forum and cannot configure my laser with the software. LigthBurn doesn’t recognize her. I am using ** 3000MW USB Laser Engraver Engraving Machine Printer buy from CDiscount.
Are there specific drivers? should I use a generic machine and with what settings?
Thank you very much

The key bit of technical information required is what controller and firmware being used to drive this laser. We would need to know that prior to being able to offer a definitive response.

You can take a look at our new, in-progress documentation rewrite to help you get started. Let us know how you get on and we can go from there. https://lightburnsoftware.github.io/NewDocs/AddingYourLaser.html

Les informations techniques essentielles requises sont le contrôleur et le micrologiciel utilisés pour piloter ce laser. Nous aurions besoin de le savoir avant de pouvoir offrir une réponse définitive.

Vous pouvez jeter un œil à notre nouvelle réécriture de documentation en cours pour vous aider à démarrer. Faites-nous savoir comment vous allez et nous pourrons partir de là.

This topic was automatically closed 14 days after the last reply. New replies are no longer allowed.