Bepalen waar de laser begint te branden (Determine where the laser starts to burn)

Goedenavond,
Ik ben nu al 2 dagen aan het puzzelen en mikken…
Ik heb een modelsleutelhanger uitgesneden in

Good evening,
I’ve been puzzling and aiming for 2 days now…
I cut out a model keychain in

LB en nu wil ik een naam en logo graveren terwijl ik de te graveren sleutelhanger in de uitgesneden opening leg van een soort matrijs (in dit geval de uitsparing rechts/onder). Hoe moet ik handelen om het geheel netjes in het midden te krijgen? Logo en tekst gaan beide tegelijk gegraveerd worden. Ik heb de handleiding er al op nagekeken maar ik vind geen link naar zoiets. Als ik vraag om de positie van de laserkop dan is er ook geen reactie en blijven X, Y en Z op 0 staan.
Het zou heel erg fijn zijn dat er een nederlandstalige handleiding zou kunnen komen. Google vertalen is ook niet altijd alles…

Gr. Reiny

LB and now I want to engrave a name and logo while placing the key ring to be engraved in the cut-out opening of some kind of die (in this case the recess on the right/bottom). How should I act to get the whole thing neatly in the middle? Logo and text will both be engraved at the same time. I’ve already checked the manual for it but I can’t find a link to such a thing. When I ask for the position of the laser head, there is also no response and X, Y and Z remain at 0.
It would be very nice if there could be an Dutch language manual. Google translate is not always everything…

Gr. Reiny

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.